2109652236  6973201212  Ηρακλέους 20, Γλυφάδα

Follow us:

Μαρία-Χριστίνα Μήτσου - Βιογραφικό

1989-2007

Γεννήθηκα και μεγάλωσα την Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στα Νότια Προάστια. Από πολύ νωρίς στην εφηβεία άρχισε να εμφανίζεται το ενδιαφέρον μου για τη διερεύνιση και κατανόηση της συμπεριφοράς του ατόμου και έτσι αποφασίζω να ασχοληθώ επαγγελματικά με τις ανθρωπιστικές επιστήμες και πιο συγκεκριμένα με την ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία.  

2007

Ξεκινώ στις σπουδές μου στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, τις οποίες και ολοκληρώνω ύστερα από 4 χρόνια. Καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου μέχρι και σήμερα, παρακολουθώ πλήθος συνεδριών στον τομέα της ψυχολογίας, της ψυχοπαθολογίας και της ψυχοθεραπείας. Ταυτόχρονα δραστηριοποιούμαι στο Σύλλογο Ελλήνων Φοιτητών Ψυχολογίας Σ.Ε.Φ.Ψ. ως ενεργό μέλος

2008

 Γίνομαι μέλος της Ομάδας Προώθησης και Δημοσίων Σχέσεων του Σ.Ε.Φ.Ψ

2009

Αναλαμβάνω τη θέση υπεύθυνης πρακτικής μέσω του Σ.Ε.Φ.Ψ. για το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Γίνομαι, επίσης, μέλος της ερευνητικής ομάδας Τμήματος  Παθολογικής Χρήσης Διαδικτύου της Μονάδας Απεξάρτησης «18 ΆΝΩ» του Ψ.Ν.Α. μέσω της οποίας για τα επόμενα χρόνια κάνουμε δημοσιεύσεις σχετικά με την κατάχρηση του διαδικτύου στην τριμηνιαία περιοδική έκδοση της επιστημονικής ένωσης του ΨΝΑ «Τετράδια Ψυχιατρικής». Παράλληλα, ξεκινάει και η κλινική εμπειρία μου με την πρακτική στο Κέντρο Πρόληψης Γλυφάδας «Κέντρο Παρέμβασης Τεσσάρων Δήμων» υπό την αιγίδα του ΟΚΑΝΑ, στο πλαίσιο λήψης του πτυχίου μου.

2010

Συμμετέχω στην Οργανωτική Επιτροπή του Συλλόγου Ελλήνων Φοιτητών Ψυχολογίας για την επιτυχή διοργάνωση του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Φοιτητών Ψυχολογίας. Η κλινική μου εμπειρία εμπλουτίζεται με την πρακτική μου στη «Μονάδα Οικογενειακής Θεραπείας» του Ψ.Ν.Α., στο πλαίσιο λήψης πτυχίου.

2012

Αποφοιτώ με “Λίαν Καλώς” και αποκτώ Άδεια ασκήσεως επαγγέλματoς ψυχολόγου. Εκπαιδεύομαι στην Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και στην παράλληλη στήριξη σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και ξεκινάει η συνεργασία μου με εξειδικευμένους φορείς, ως θεραπεύτρια αλλά και επόπτρια ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων, έχοντας πρώτα εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς. Συνεργασία σταθμός για μένα, τα τέσσερα χρόνια εργασίας μου στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς.

2013

Συνεχίζω την Ατομική Ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων με Asperger, ΔΕΠ-Υ, Προβλήματα Συμπεριφοράς και Διαχείρισης Θυμού, βασισμένη σε αρχές της Γνωσιακής Θεραπείας, του Συμπεριφορισμού, της Δραματοθεραπείας και της Παιγνιοθεραπείας και λαμβάνω πισοποίηση στη Συμβουλευτική Γονέων, επιτρέποντάς μου με αυτόν τον τρόπο με αξιοπιστία να παρέχω τις υπηρεσίες μου στον τομέα της ψυχολογικής υποστήριξης παιδιών και οικογενειών με προβλήματα συμπεριφοράς και εκπαίδευσης γονέων στη διαχείριση δυσπροσαρμοστικών συμπεριφορών. Τη χρονιά εκείνη ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική μου καριέρα με την εκπαίδευση στην ψυχοθεραπεία ενηλίκων μέσω της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Θεραπείας.

2014

Συντονίζω ομάδες εκμάθησης Σχολικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με Asperger και εκπονώ προγράμματα Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης  και Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε παιδιά σε σχολικό πλαίσιο. Παράλληλα συνεχίζω να επιμορφώνομαι στον τομέα της ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης λαμβάνοντας πιστοποιήσεις στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα και παρακολουθώντας γνωσιακό συμπεριφορικό δράμα.

2015

Με μεγάλη μου χαρά ξεκινώ δύο συνεργασίες που διατηρώ μέχρι και σήμερα, με τo Therapy4all και το ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο άΝιΜα.

2016

Self Discovery

Γεννιέται και υλοποιείται το Self Discovery.
Ένα όνειρο ζωής αλλά και μια ηθική ανταμοιβή των μέχρι σήμερα σπουδών, εκπαιδεύσεων, επιμορφώσεων αλλά και κόπων.Ένα χώρο που δημιουργήθηκε με επίκεντρο τον άνθρωπο και την προσωπική του ανάπτυξη. Εστιάζεται στην αποδοχή του εαυτού και στοχεύει στην «ανακάλυψη» και ανάδειξη της καλύτερης εκδοχής του ατόμου, μέσω μιας διαδικασίας προσωπικής πορείας και εξέλιξης.